diumenge, 17 de gener del 2010

Perdó pel Retard

Perdó, perdó i mil vegades més perdó per haver estat set mesos sense fotre ni l'ou en aquest blog, però he estat ficat en altres projectes com JGBCN i m'he despistat de coses que crec que hauria de recuperar, com aquesta.

Primer de tot, dic que, després de tant de temps de no entrar, miro els posts de fa mesos i em satisfà veure que he conseguit el meu objectiu. Aquest no era ni tenir èxit, ni ser vist arreu del món, ni fer-me famós. L'objectiu d'aquest blog era, i continua sent, veure jo mateix l'evolució en la meva manera de pensar al llarg del temps, des del començament d'aquest projecte fins que s'acabi. I això he vist. Veig que el post de Panmunjeom, un dels més nous, sense anar més lluny, ja no té res a veure amb la meva forma de pensar en l'actualitat, i això és el fet principal que m'anima a reprendre-ho.