divendres, 10 de juny del 2011

Poca memòria, poc cervell

Daniel Ordóñez González, Alberto Sánchez López, Teresa Coscojuela Ferran, David González Balastegui, María Rocío Algota Gil, José Manuel García Figueras, Sergio Millán Sánchez, Montserrat Benítez Casabona, José Antonio Montaña Sánchez, Susana Sobrero Expósito, José María Villasante, Emilio Martín-Panadero García, Rosa María Toledo López, Juan José Guerrero Martínez, Alejandra Arenaga Mudarra, Iván García Rioja, Montserrat Espinosa Trilla, Marc Marsellach Montoya, Luisa Blanco Merino, Antonio Flores Marín.

Tots aquests personatges s'omplen la boca amb frases, mentides, dites, rumors, ràbia, incoherència, intolerància, absurditats, violència i fàstic contra els nouvinguts a L'Hospitalet de Llobregat. Diuen que ens roben els serveis socials, que hem de pagar 600 euros per a que a cadascun dels immigrans se'ls en doni un xec amb 4000 (com digueren a la publicitat electoral a Mataró) i moltes més bajenades extretes de caps de malalts. 

Jo els dic a ells, tots aquests noms d'aquí dalt, que són integrants de la candidatura de Plataforma per Catalunya a L'Hospitalet, que se'n vagin al seu país, que aquí no els volem per a res i que estariem molt millor sense escòria com ells. Perquè fixin-se en els seus cognoms; dels 27 candidats aquí n'hi ha 20. Aquells que ténen cognoms que amb total seguretat són de la resta de l'estat. I és que la història es repeteix, i normalment la gent no aprèn del passat. Ara tota aquesta gent que vingué immigrada els anys 50-60-70, i que s'establiren aquí només fa 50 anys es veuen amb el dret de voler expulsar els que arriben ara? 

No estic exculpant els ètnicament catalans, aquests també són imbècils si pertanyen a un partit així de fastigós, però els castellans haurien de tenir coneixement de causa. És dur separar-se de la família, venir a una altra contrada a treballar, a fer la vida, a ser feliç. Ells o potser els seus pares van venir d'Extremadura, d'Andalusia, Múrcia, Castella, Aragó, i no se'ls va fer fàstics. Ara es creuen amb l'autoritat moral de fotre fora gent que està en la seva situació 50 anys enrere? Vinga va! Una mica de cervell a tots plegats!

 

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, em dic Luisa Blanco Merino i mai no he dit el que vostè diu que dic/diem, ni tan sols ho penso.

Bàsicament perque jo si que tinc memòria i sé de on vinc; el meu pare era extremeny, la mare és catalana i jo sóc xarnega.
Sempre he tingut amics i coneguts de totes les ètnies, no he rebutjat mai a ningú, bàsicament perque penso que tothom te dret a accedir als mateixos drets així com el deure d'acomplir amb les mateixes obligacions. Tots som iguals, no ho he dubtat mai, ni ho farè.
Considero que es té un favoritisme extrem en vers a l’inmigrant I trobo que no és just.

Vostè ens està ficant a tots dins el mateix sac, nosaltres sabem diferenciar qui fa mèrits per adptar-se o qui valora i respecta la nostra terra i la nostra cultura de qui no (i son molts), tant sigui Catalunya o Espanya, però no estem jutjant a ningú, no és culpa de la inmigració, es culpa dels gobernants.

Nomès demanem el que considerem just, i no crec que estem equivocats ni en la opinió ni en demanar-ho; volem una inmigració controlada, no el tancament a noves cultures, perque no volem erradicar cap cultura, però si volem que tothom que hi càpiga ho faci dignament.

Per aconseguir això només cal una mica de CONTROL, com fa uns quants anys va fer Alemanya amb el meu pare i tans d'altres pares i fills d'Espanya. Però ho van fer contractats per un temps limitat, mentre els hi podíen oferir una feina digna, amb uns bons sous, amb seguretat social i amb qualitat, sense rebaixar el nivell dels autòctons i sense que els hi faltés de res… no els van passar mai per davant dels Alemanys, ni pensar-hi (cosa que em sembla normal i justa). Una vegada la feina s'acaba... tots cap a casa, que és a on s'està millor, aixo ho sabem tots.

Un altre exemple que li puc donar es el següent:

Posem el cas que la ciutat de l’Hospitalet és casa meva i hi vull convidar a uns amics per intercanviar cultures i etc… els hi vull oferir el millor que tingui, si cal m’ho treuré a mi mateixa per a complaurel’s, nomès s’estaran uns dies, pero no hem quedat en cap data concreta de tornada… estem còmodes i ens ho pasem teta, però els meus recursos ja no m’arriben, haig de fer alguna cosa perque no se sentin malament, o poc estimats, perque m’els estimo, així que decideixo fer ús de tots els recursos que hi trobo al meu voltant, demanant-los a prèstec, perque és clar, jo no ho puc tornar de cop, son molts gastos.
Així se m’acumulen els deutes, els meus amics, no ténen pressa per marxar, están com a casa seva o encara millor, no veuen el meu esforç, per tant no ho poden valorar.
Ara no se si dir-lis en quina situación em trobo, no obstant, els ho intento fer entendre i… quina és la meva sorpresa quan m’en adono que no s’ho creuen, com pot ser… s’han acomodat i no pensen en la realitat… que ja no els puc mantenir encara que ho vulgui, i no tinc res més per oferir. No puc pagar el meus veïns que tant m’han ajudat, estic atrapat…

Com acabarà aquesta història?

De segur que no és pas un final feliç, malauradament
Perque hem creat una il•lusió per als inmigrants forçant la màquina d’Espanya (que son els espanyols) i sembla que ningú no se’n adoni.

No sé si he expressat bé el que volia dir, però vostè es intel•ligent i de segur que m’ha pogut entendre.

Salut!

Leo Gerard Funés Martín ha dit...

Bones, senyora Luisa Blanco Merino,

primer de tot, les meves disculpes per la demora en la meva resposta.

Volia començar la contrarrèplica al seu comentari entrant de ple en l'arrel del seu partit. El seu partit no és equilibrat, no és un partit de bona gent que els agrada que estiguin a casa fins que no es pot més perquè l'economia no els pot mantenir com havia fet fins llavors. No m'ho crec, senyora. Quan la regidora de Salt de Plataforma per Catalunya Juana Dolores Martínez va abandonar la formació va ser perquè se la va expulsar per estar promesa amb un senyor d'ètnia africana.

Aquest argument de que hi ha gent que no s'adapta no s'aguanta per cap lloc, a la cúpula del seu partit no s'hi tol·lera el multiculturalisme, i sinó, llegeixi les declaracions de membres del seu partit sobre el cas.

Això de "mantenir la immigració" em sembla una ofensa notòria i molt poc encertada. En els anys de bonança, aquells immigrants que treballaven aguantaven el país, no els estavem mantenint.

Per altra banda, l'animo a que llegeixi els manuals dels antirumors de l'ajuntament de Barcelona, que estan molt bé.

Sincerament, no entenc com algú que té unes idees tan benevolents com les seves és a Plataforma per Catalunya, on hi arriben exconvictes, nazis confessos, criminals com els que hi ha a la llista de L'Hospitalet de Llobregat...

Jo també sóc mig xarnego, i a mucha honra, però no m'agrada aquesta política del "yo llegué antes" i als nouvinguts actuals que els donin pel cul.

No hi estic gens d'acord.

Per altra banda, dir-li que la meva parella és de doble nacionalitat espanyola i peruana, i en absolut té més facilitats en processos administratius, educació, sanitat o serveis socials que la resta de nosaltres. No hi ha dret que criminalitzin certs sectors de la societat només pel color de la pell. I no em vingui amb l'excusa de que la culpa no és de la immigració sinó dels governants perquè Daniel Ordóñez, número 2 a les llistes d'Hospitalet està fitxat per apallissar immigrants a Terrassa, o perquè a Anglada no li agraden els "moros", o perquè a Igualada, els de Plataforma diuen que s'hauria de fer nits dels "gavinets llargs".

No comprenc com poden ser així de maldestres en política. Si són el que són, que no enganyin el personal.

Bona nit i bones festes.

Anònim ha dit...

Ètnia catalana! Jajajajajajaja. Pobre analfabet, ignorant. La ètnia catalana no existeix com sabries si tinguèssis la més mínima idea d'antropologia o d'Història, clar que llavor no series separatista i analfabet, valgui la redundància. Com a intolerant fanàtic que ets no ets capaç de raonar et mou l'odi, el paletisme de la Caspalunya profunda, dels de la boina i el pamtomaket. Patètic.
Que tens per cognom Funés Martín babau! Que ets, com tots els catalans, espanyol. D'aquí els únics que han de marxar sou els polacos, els nazi-onalistes, en definitiva, els analfabets.

6 línies. Quin repàs. Jajaja. Fots pena ESTRANGER.