dimecres, 15 de setembre del 2010

28-N - 1ª Part

Tots sabem que s'acosten eleccions. Des de fa la tira, quan va començar la precampanya (que la pròxima legislatura durarà dos anys si continuem així) el tripartit o govern d'entesa va inaugurant trams de metro a corre-cuita, perquè sap que se'ls acaba el chollo i que segurament CiU s'empassarà les eeves paraules, dites amb tant d'orgull per Artur Mas (sort que aquest cop no han hagut de fer el paripè amb notaris) i pactarà amb ERC, que és la que s'afanyà fa mes i pico a demanar a Montilla que avancés el•leccions perquè l'entesa agonitzava.
En aquestes el•leccions ens planten l'escenari com vitals per a Catalunya, uns per a no deixar-se emportar pel dimoni nacionalista, altres per sacsejar-lo com si d'ell els haguéssin de caure els vots a l'estil d'una pinyata.
I és el que fan els polítics nacionalistes, utilitzar el concepte com una pinyata a la que li van fotent d'òsties sense adonar-se'n que el que maltracten és el que els ha de donar de menjar. I si fós només un, encara es veurien poc els blaus, però les ànsies de poder han fet que sorgeixin nous partits "polítics" que amb molts diners poden esgarrapar uns quants vots.
Al principi, em va semblar bé, Esquerra Republicana de Catalunya és, dit alt i clar, una merda que agonitza per l'estupidesa dels seus líders, i per tant, se l'ha de substituir.
I reconec que em vaig fer simpatitzant de Solidaritat Catalana per la Independència.
Jo tenia l'esperança, com van dir que farien amb Mr. Carretero, de que unirien forces i es presentarien junts a les eleccions com una alternativa forta a ERC. Però no, els interessos personals han prevalgut per sobre de l'esperit nacionalista que diuen tenir.
I passo.
Ja n'he tingut prou, de gilipollades.
Estic indecís de què votar, ara que ja puc.
Com bé em van explicar, l'atomització de les ideologies només els fa mal, i el que estàn fent Carretero i Laporta és això, cuchillo jamonero e independentismo en tabla.
No sé si votar Esquerra o votar en Blanc.
Esquerra tindria l'avantatge de que, collons, és la meva ideologia, però l'inconvenient d'estar donant la meva confiança a quatre mitges merdes (sort que en Carod surt pitant).
I he de recordar, que per inèrcia encara sóc simpatitzant de SCxI.
Per altra banda, votar en Blanc (si, tiet, m'has mig convençut), és maco perquè et queixes, i llavors pots posar a parir a tothom perquè has complert amb el teu dret però no has recolzat ningú. El que em toca les pilotes és que si voto en blanc, el meu vot se'l emportarà Convergència i Unió, i això em provoca unes úlceres considerables que em fan fer un pas enrere.
Però bé, encara no ha començat ni la campanya, ja hi haurà temps per decidir!